مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه به من اطمینان کرد / من همه افتخارات را می خواهم !

یووه به من اطمینان کرد / من همه افتخارات را می خواهم !

پل پوگبا بازیکن جوان خط میانی یووه ، کسی که حالا شماره 10 یوونتوس هم است و وظیفه سنگینی بر روی دوش خود حس می کند امروز مهمان ویژه شبکه یوونتوس بود . بازیکن فرانسوی بیانکونری که نامش در بین تیم منتخب این هفته لیگ قهرمانان اروپا هم دیده می شود در مصاحبه جالب و خواندنی خود به موضوعات متفاوتی اشاره کرد :

" یووه اولین تیمی است که من در آن شروع به بازی کردن کردم. اولین تیمی است که به من اجازه داد که به تیم ملی دعوت شوم ، تیمی است که اولین گلم را در آن به ثمر رساندم ، به همین دلیل باشگاهی است که در قلب من است "

" آنها به من اجازه دادند که خودم را در فوتبال ثابت کنم ، و به من اعتماد کردند و من را به زمین می فرستادند "

از 10 چقدر یووه را دوست دارم؟  10 ! چون از وقتی اینجا بوده ام ، همیشه بیشترین تلاشم را برای یووه کرده ام ، برای این پیراهن ، برای همه چیز. من همیشه با ۱۰۰٪ توانم بازی می کنم "

آیا شوتهای از راه دورم را تمرین می کنم ؟ بله وقتی ۱۱ برابر ۰ باشیم ( می خندد) ، و دروازبانی در کار نباشد "

" البته گاهی به همراه دروازبان در انتهای تمرین کار می کنم تا بهبود پیدا کنم "

" شروع این فصل سخت بود ، اما می توانیم برگردیم.ما فقط باید بازی به بازی پیش برویم و تلاش کنیم که چند بازی را ببریم. ما فقط به بازی بعد فکر می کنیم ، این طور باید باشد "

" قبلا همه می دانستند که ما پیروز می شویم ، و این فصل این کار سخت تر هم شده است. وقتی شما ۴ بار اسکودتو کسب می کنید ، همه منتظر یووه اند و می خواهند برابر یووه پیروز شوند "

" این طبیعی است که به شکل فزاینده ای کارمان سخت شود ، اما می دانیم که چطور کارمان را انجام دهیم ، می دانیم که اینکار از سال گذشته و سالهای قبل از آن بسیار سخت تر خواهد بود "

" ما همواره به خودمان اطمینان داریم ، ما همیشه باید به بازی بعد فکر کنیم و همه ی تلاشمان را بکنیم "

" ما همواره به هواداران نیاز داریم ، همان قدر که وقتی خوبیم به انها نیاز داریم ، در لحظات سخت هم نیازمندشان هستیم "

در دقایق 80 یا 90 ، همین شنیدن صدای فرتزا یووه به ما قدرت می دهد ، شما می خواهید کاری برایشان انجام دهید ، برای تیم و این به ما کمک زیادی می کند. به ما انرژی م یدهد ، داربی برابر تورینو یک مثال بی نقص است "

" بازی با امپولی دشوار است ، ما خارج از خانه هستیم. قبل از اینکه به بازی های ملی برویم ، می خواهیم برنده شویم. هر بازی دشوار است ، اما باید به این بازی فکر کنیم ، کاملا تمرکز کنیم و تلاش کنیم ببریم "

" وقتی پیراهن شماره ی 10 را می پوشم همیشه افتخار می کنم ، زیرا م یدانم در یوونتوس پیراهن شماره ی 10 بسیار مهم است.بازیکنان واقعا بزرگی ان را بر تن کرده اند ، پلاتینی ، باجو ، دلپیرو ، پس بازی کردن با این شماره برایم افتخار است "

" من به خودم می گویم که باید به خوبی آنها باشم ، و گرنه همه منتظرم می مانند و مرا می کشند! "

" من باید خوب کار کنم ، باید به ان شماره و این پیراهن احترام بگذارم "

لیگ قهرمانان؟

" می دانیم که یوونوس سطح بالاتری از بروسیا دارد ، و بازی کردر در برابر تیم های کوچکتر همیشه سخت تر است. ما خارج از خانه هم بودیم "

" ما می خواستیم ببریم ، و بعد از کارت قرمز کار سخت شد "

منچستر سیتی؟


" ما همیشه می خواهیم ببریم ، پس باید دید چه می شود. مهم ترین چیز صعود است ، اگر مجبور باشیم که مساوی بگیریم ... نمی دانم ، من مربی نیستم "

" اگر برای صعود به مساوی نیاز داشته باشیم ، فشار نمی اوریم ، اما در ابتدا ما می خواهیم برنده باشیم "

هدفم برای دوران حرفه ایم؟

" روزی میخواهم که توپ طلا ببریم ، لیگ قهرمانان ، جام جهانی ... من همه ی این عنوانین را می خواهم کسب کنم "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: